Rustdag 20 juli - Reisverslag uit Kribi, Kameroen van Ilse Kortekaas - WaarBenJij.nu Rustdag 20 juli - Reisverslag uit Kribi, Kameroen van Ilse Kortekaas - WaarBenJij.nu

Rustdag 20 juli

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

20 Juli 2014 | Kameroen, Kribi

Zondag (20 juli) hadden we een beetje als rustdag ingepland. 's Ochtends niet zo heel veel gedaan, een beetje spelletjes gespeeld en gepuzzeld enzo. 's Middags zijn we nog weer even naar het strand van Kribi gelopen. De zon scheen vollop, maar gelukkig stond er veel wind, wat het erg aangenaam maakte. Het water stond heel hoog toen we aankwamen bij de zee (tegen een uur of 1) en er waren hoge golven.

Verder waren wij als blanken volgens mij DE bezienswaardigheid van het strand vandaag, aangezien er de hele tijd mensen naar ons toe kwamen die met ons op de foto wilden. In het begin was dat nog wel grappig, maar later werd het echt vervelend. Ook hebben we nog even op een terrasje gezeten (ongeveer het enige terrasje wat je kon ontdekken bij het strand). Na daar ook nog een aantal keer benaderd te zijn gingen we maar weer terug naar het appartement.

De rest van de avond hebben we niet zoveel gedaan, behalve alle spullen weer een beetje gepakt, aangezien we morgen vertrekken naar Limbe. Eerst met de bus vanuit Kribi naar Douala en daarna, met één of andere taxi, richting Limbe.

• 21 Juli 2014 - 21:35

Lisa Hoonhorst:

Heeee Ilse!

Ik kijk elke keer eventjes weer of je nog een reisverslag hebt geschreven. Leuk om te lezen wat je daar allemaal meemaakt. Ik ben benieuwd naar alle foto's als je terug bent :)
    Ik wens jou en de rest nog heel veel plezier daar! Geniet ervan!

Groetjes uit Nederland :)
    xxx Lisa

• 22 Juli 2014 - 06:01

Andre' Kortekaas:

Wij hopen dat jullie er een mooie vakantie van maken. We blijven Jullie verslag volgen Groetjes uit Canada.

• 22 Juli 2014 - 15:11

Nina Groen Kortekaas:

Hi Ilse,

Het is goed dat een blog erbij houdt, want ik herleef een beetje via jouw blog Kameroen weer.
    Het is ook leuk te horen dat Kameroen vol met verrassingen staat dan alleen medeleven zo geniet , geniet en geniet. Ik moet het nog aanwennen dat jullie echt daar zijn haha… kan niet wachten om weer jullie belevenis op te volgen.

Enjoy…

Liefs David &Nina

• 22 Juli 2014 - 16:44

Tilly:

Fijn om regelmatig wat te horen van jullie!!!!

Veel plezier nog