Bijna op weg! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ilse Kortekaas - WaarBenJij.nu Bijna op weg! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Ilse Kortekaas - WaarBenJij.nu

Bijna op weg!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 Juli 2014 | Nederland, Raalte

Morgen is het dan eindelijk zo ver. Onze reis naar Kameroen! Na maanden van plannen en regelen, gaan we dan morgen echt weg. 's Ochtends om 7 uur vertrekken we richting Schiphol. Vanuit daar vliegen we naar Istanboel en vervolgens naar Yaounde, Kameroen. Daar gaan we eerst een paar dagen rondkijken. Kijken wat voor stad dat is en wat voor cultuur er is, en hoe erg dat verschilt van wat wij hier gewend zijn. Ik heb er erg veel zin in en laat zo snel mogelijk weer wat van me horen! (Als ik ergens een keer internet heb)

• 13 Juli 2014 - 16:35

Helmi Hammann:

Een heel goede reis !!!
    Groetjes aan Juliënne.
    Ik ben benieuwd hoe e.e.a. gaat verlopen.

• 13 Juli 2014 - 22:22

Dian:

Natuurlijk kan ik je niet vaak genoeg een heeeeeeeele fijne, indrukwekkende, inspirerende en uiteraard beestjesvolle reis wensen, dus bij deze doe ik dat nog maar een keertje! Heel veel plezier en denk erom, genoeg foto's maken :)

• 14 Juli 2014 - 20:51

Esther Westenenk:

Hey,
    Wat leuk dat jullie (waarschijnlijk) te volgen zijn! Ben heel benieuwd naar de verhalen en foto's. Veel plezier en groetjes van ons!

• 15 Juli 2014 - 20:43

Bart Kortekaas:

Hier even snel een kleine update...
    Ze zijn gisteravond aangekomen in Yaounde, ze hebben een goede reis gehad. Een beetje vertraging maar niks ergs. Helaas zijn de koffers niet aangekomen. Als het goed is komen deze morgenavond aan op het vliegveld (ze vliegen maar eens in de twee dagen vanaf istanbul naar yaounde).

Hopelijk hebben ze snel wifi, dan kan ilse beginnen aan het reisverslag

Groeten Bart